[Csaladtortenet 2] Kodoz falu Erdélyben

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2018. Dec. 9., V, 22:43:31 CET

Kedves Jóska!
Romániában vannak olyan falvak, amik több régi faluból állnak.
Például:Hármasfalu (Csókfalva, Atosfalva, Székelyszentiván), Négyfalu
(Bácsfalu, Türkös, Csernátfalu, Hosszúfalu). Többről nem tudok, de lehet
még.
Üdv: Ili

József Németh <jozsefnemeth424 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. dec. 9.,
V, 20:31):