[Csaladtortenet 2] Digitalizált újságok linkje

Kenyeres Györgyi gyorgyi.kenyeres at freemail.hu
2018. Dec. 10., H, 12:50:11 CET

Kedves Judit,

talán ezek közül valamelyik?

http://epa.oszk.hu/
http://mek.oszk.hu/

Üdv.Györgyi

-------- Eredeti levél --------

Feladó: Karancsiné B. Judit <karancsi9083 at hotmail.com>
Dátum: 2018 december 10 11:31:07
Tárgy: [Csaladtortenet 2] Digitalizált újságok linkje
Címzett: csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu>

Kedves Tagok,

3-4 évvel ezelőtt találtam egy internetes oldalt, ahol rengeteg korabeli újság (nagyon sok vidéki is) digitalizálva kereshető volt. Ezt az oldalt keresem most újra, hátha vki tud segíteni; megnéztem már a régi levelezésemet, a MACSE oldalát, stb., de nem találom a linket. A lényeg, hogy nem egy bizonyos újság oldala volt, hanem egy "központi kereső".

Nagyon köszönöm előre is a segítséget.

Üdv
JUDIT