[Csaladtortenet 2] Kérdés

dr. Zana János janos.zana at yahoo.com
2018. Dec. 11., K, 10:05:22 CET

2018. 12. 11. 6:28 keltezéssel, János László írta:
> Mellékelem az excel fájlt. Az 58 jelű lapon vannak az eddig megtalált
> zempléni települések polgári anyakönyvei. Az "A" oszlopban a filmszám,
> amivel az alábbi linket ki kell egészíteni (végére beírni a 00 után)
> https://www.familysearch.org/search/film/00

Most linux alól dolgozom. A képeket remekül tudom válogatni, azt töltök
le, amit akarok.

A parancssorban nem jelenik meg a kis zöld pajzs, amellyel be lehetne
állítani, mit tölthetek le (múlt héten írta meg nekem valaki).  A
problémát ezek szerint a Windows 10 valamelyik eszement biztonsági
beállítása okozza.  (átállítottam UNICODE-ra a betűket) Üdvözlettel  János