[Csaladtortenet 2] segitség kérés

Éva Bausz-Marton bauszgyorgyne at gmail.com
2018. Dec. 11., K, 12:53:59 CET

Kedves kutató társaim !Segítséget szeretnék kérni egy ismerős
fiatalembernek aki a kutyaszánversenyre nevezett be.Minél több szavazatra
lenne szüksége,jelenleg első helyen áll.
Szükség lenne megosztásokra szavazásokra.Köszönöm,hogy elolvassátok

Bauszné Éva

12:41 (4 perce)

Budapest ― Kutyaszánnal 330 kilométeren át – ezt vette a fejébe Varga Dávid
(27). Bár a fiatal közgazdász még soha nem hajtott kutyaszánt, de a
kalandok megszállottja, éppen ezért reméli, hogy idén ő nyerheti meg a
legkeményebbnek tartott versenyt, a Fjällräven Polar 2019-et.

*– Ha a legtöbb szavazatot én kapom a közép-európai régióból, akkor részt
vehetek az áprilisi megméretésen *– mondta bizakodva Dávid, aki izlandi
túrái után kapott kedvet az újabb erőpróbához.

– Fel is vettem a kapcsolatot Zaja Kittyvel, a tavalyi győztessel. Az ő
élménybeszámolója alapján nem kérdés, ott a helyem! – tette hozzá a
versenyző, akire december 13-ig bárki szavazhat a versenyhez készült
profilján <https://polar.fjallraven.com/apply-for-polar/entries/>. A
Fjällräven Polar egy amatőröknek meghirdetett jéghideg kaland, ahol csak
kívülálló startolhat.

https://polar.fjallraven.com/contestant/?id=4883&backpage=1&order=popular

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com