[Csaladtortenet 2] Forint értéke 1879

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2018. Dec. 12., Sze, 17:34:43 CET

Kedves Kutakodók!
Bár az adatok 1888-ból valók, de itt a Budapesti szemle előfizetése egy
évre 12 Ft ( Vasárnapi Újság), 1 üveg gyógy-bor: 1,5 Ft
http://epa.oszk.hu/00000/00030/01811/pdf/01811.pdf
Másfelöl, a wiki szerint:
Szeged szerencsétlensége bejárta a korabeli világsajtót, ennek (is)
köszönhetően több mint kétmillió forint jött össze Szeged föltámasztásához,
ami a teljesen felépült város értékének mintegy 1/6-át tette ki.
Üdv. Judit

Tremmel Imre <tremmel at citromail.hu> ezt írta (időpont: 2018. dec. 12., Sze,
17:04):