[Csaladtortenet 2] Forint értéke 1879

Soós Ferenc fsoos at t-online.hu
2018. Dec. 12., Sze, 18:03:03 CET

Kedves Imi!
Ezen az oldalon választ kaphatsz a kérdésedre. https://www.artortenet.hu/
Üdvözlettel: Soós Ferenc

-----Original Message-----
From: Tremmel Imre [mailto:tremmel at citromail.hu]
Sent: Wednesday, December 12, 2018 5:04 PM
To: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Subject: [Csaladtortenet 2] Forint értéke 1879

Kedves Listatársak,
A régi újságokat olvasgattam a napokban, és találtam vármegyénk községeinek
adományait az 1879-es szegedi árvíz kapcsán. Falvanként fel vannak sorolva
az adományozók, és hogy mennyit adtak. Több ősömet is megtaláltam. A
jómódúabbak forintokat adományoztak, a köznép 20-30 krajcárokat.
Azt szeretném tudni, akkoriban körülbelül mit ért egy forint? Vagy 20-50
krajcárért mit lehetett kapni?Köszönöm ha valaki hozzá tud
szólni!Üdvözlettel, Imi

Citromail.hu levelezőrendszerből küldve

Lépj be vagy regisztrálj