[Csaladtortenet 2] Kunhegyesről hiányzó anyakönyvek-Segítség kérése

Kurucz Dániel dani7734 at freemail.hu
2018. Dec. 16., V, 11:14:19 CET

Kedves Kutatótársak! Kunhegyes településről már csak ez a pár anyakönyv hiányzik, ha esetleg tudna valaki segíteni, hogyha  valaki tud valamit, amit én nem, és megosztaná velem, azt megköszönném! (Vagy ha csak helyre igazítana) néhai Gönczi Mihályné született Gorzás Sára halottiját keresem. Az biztos, hogy 1908 után hunyt el, mert Ő jelentette be a férje ezévi halálesetét. 1842-ben született, és 1861-ben házasodtak össze itt, Kunhegyesen. Kerestem a polgári anyakönyvek között is, de nem találom. Arra is gondoltam, hogy írok a kunhegyesi temetkezésnek, de nem találok semmilyen elérhetőséget. Ilyenkor hogyan tovább? Van egy olyan rész a családfámban (szintén Kunhegyes), hogy a szülők neve Tóth József és Losonczi Sára. Ennek a párnak nem találom semmilyen adatát. Gyermekük, Katalin 1784-ben született, tehát feltételezem, hogy az esküvő ez előtt történt, de nincs az esketések között. Az anyuka születésije megvan, 1756, apja Losonczi György. Halottit semelyikhez nem találok, szerintem nem itt haltak meg. Tóth József születésije sincs meg. Tud valaki valamit? És ami számomra a legnehezebb, azt úgy hívják, hogy Szabó Juliánna. Kettő van a családfámban, két különböző ágról. Mindkettőnek megvan az esketésije és a halottija is, de a születésijét egyiknek sem tudom azonosítani. Az egyik Pontos Ferenchez ment hozzá, 1827-ben, és meghalt 1842-ben. Gyermekük Ferenc és Eszter (Eszter halottija is érdekelne, ha megvan valakinek, ő 1828-ban született, és 1846-ban ment hozzá Hodos Bálinthoz) A halotti alapján 1804-5 között kellett születnie, csak éppen ebben az időszakban 5-6 ilyen nevű gyermek született. Utána kerestem halottik alapján, hogy hátha valamelyik meghalt gyermekként, így kizárásos alapon meglenne az, amelyiket keresem.. De így sem sikerült.A másik Juliánna 1825-ben ment hozzá Gorzás Péterhez, és 1873-ban halt meg. Ez alapján 1808 ban született, és ugyan az a helyzet itt is, mint a másiknál. Mit csináljak? Segítségeteket előre is köszönöm!Dani