[Csaladtortenet 2] Győri házasságkötés

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2018. Dec. 18., K, 09:51:49 CET

Kedves Aurél!
Ha ismertek Spiesz Katalin szülei névről, akkor vagy ismert, vagy talán
könnyebben megtalálható, hol született Katalin. A házasságkötést
elsődlegesen a születési helyén keresném. Esetleg érdemes megnézni,
voltak-e testvérei, és a nála fiatalabbak születési helye máshol volt-e
vagy nem. (ha máshol, akkor a család feltehetően költözött, és így a
házasságkötés helye is lehetett az új lakóhely). Mivel az első
gyermeküket, Jozefát 1804.01.07-én keresztelték, ennek figyelembe
vételével lehetne keresni a házasságkötés időpontját.
Általában véve a segítséget felgyorsíthatja, ha olyan adatok is
közzétételre kerülnének, amik a kutató számára már ismertek és a
segítségnyújtó számára is könnyebb megközelítést biztosítanak. Gondolok
itt:  szülők ismert neve; vallás;ha több gyermek volt, a legidősebb
születési ideje, stb., stb.

Üdv, Gabi