[Csaladtortenet 2] Egloff Matild

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2018. Dec. 18., K, 17:05:21 CET

Kedves Imre!

Nem lehetséges, hogy nem Magyarországon házasodtak össze? A következők
miatt gondoltam erre:

-Egloff Matild svájci származású

- másrészt (bár ez nem feltétlenül lehet magyarázat) szokatlanul hosszú
idő telt el első gyermekük születése és keresztelése között: az egyházi
bejegyzés szerint 1870.07.16-án született, és 1871.02.06-án volt a
keresztelő Őriszentpéteren. (arra gondoltam, hogy Zsófia lányuk nem
Magyarországon született, de itt akarták megkeresztelni).

Esetleg adhatna némi információt (pl. a születési hellyel) Zsófia
házasságkötése. Az egy újsághírből kiderül, hogy az egyházi esküvő
Szombathelyen volt 1901.02.02-án, de a polgári esküvő valószínűleg nem
aznap, és nem ott volt, hanem inkább Szentgotthárdon.

Üdv, Gabi