[Csaladtortenet 2] [MACSE: 19005] Tagdíjcsökkentés 2019-re

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2018. Dec. 19., Sze, 13:36:49 CET

Kedves Péter!
Nem hinném, hogy a tagdíj kedvezményért indexelnének. Azt az időt amit az
indexelésre fordítanak, ha más kereső munkával töltenék el, sokkal több
pénzt hozna, mint az évi 4500 Ft (90% kedvezmény). De sajnos nem tudom
megmondani. Eleinte különben sem volt semmi kedvezmény mégis indexeltek.
Azért lett bevezetve, hogy valamivel elismerjük az elvégzett munkát.
Konkréten az emlékműveknél olyanok is indexelnek, aki nem Macse tag, és így
nem kap kedvezményt sem. Szerintem az érdeklődés a motiváló.
Üdv: Ili

Horváth Péter via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt