[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2018. Dec. 19., Sze, 16:02:36 CET

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YSBH-X7F?i=188

Nem lehet, hogy ő a keresett György? Pecölön született, 1830.08.26-án,
bár az anyakönyvben és az indexelésben is Buts név van írva. De a
településen ez a vezetéknév több generációban megtalálható. Gyanítom,
hogy az idők folyamán alakult át Busa-ra. És ha minden igaz, akkor az
édesapa, Franciscus is pecöli születésű, Buts vezetéknévvel.

Üdv, Gabi