[Csaladtortenet 2] nevek

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Feb. 1., Cs, 20:18:09 CET

Kedves Csaba!
És ha nincs benn a két adattár egyikében sem? Hol lehet kutatni, megnézni
az iratait (online vagy offline), ha tudom a BM engedélyszámot?

Férjem anyai nagyapja 1937-ben Blankenhornról Badacsonyira változtatta a
nevét a házassági anyakönyv szerint:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GPTW-KBL?
i=843&cc=1452460&cat=693239

Ha már erről beszélünk: Mi a módja annak, hogy ez a névváltoztatás is
bekerüljön a MACSE adattárába? (az Impresszumban nincs tartalomszerkesztő
hozzárendelve)
Üdv,
Anna