[Csaladtortenet 2] Idős, ifj.

Tamás Pfiszter pfiszter.tamas at gmail.com
2018. Feb. 3., Szo, 21:14:41 CET

Koszonom mindenkinek az egyuttgobdolkozast! Jelen esetben en is arra
gondolok, hogy hiaba az ifj. megkulonboztetes, Kocsis Pal apja nem
feltetlenul Pal. Sajnos a hazassagi bejegyzes csak eletkort es foglalkozast
tartalmaz 1868-bol. Persze ez sem keves, de nem eleg. A visszaszamolt
szuletesi evekben ket relevans Palt talaltam, egy honapos kulonbseggel.
Egyelore egyiket sem tudtam kizarni, helyben nem halt meg egyik sem. Egyik
apa sem Pal.

Udvozlettel: Tamas