[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítség

Kövér Gáborné koverneildiko at hotmail.com
2018. Feb. 4., V, 05:48:41 CET

Kedves Emőke!

Mojzes Anna Szarvason lakott, viszont nem ott született, hanem Dubravicán. Megtaláltam a keresztelésijét, igaz András apával, de az összes testvére György apával van. Očová, Zvolen, Slovakia-ban keresd az FS-en.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9T99-XHS?i=18&cat=1428719

A másik kérdésedre a válasz, hogy régen is volt terhes menyasszony 😊

üdv
Ildikó