[Csaladtortenet 2] Kallós

Czellecz Zoltán zczellecz at digikabel.hu
2018. Feb. 6., K, 18:50:27 CET

Kedves Zétény,
én a keresett családnevűek közül először Kallós Zoli bácsival találkoztam
Válaszúton, a Mezőségben (ma Románia).
Ez lehet, nem segít a kutatásodban, de a magyarság és kultúrája,
népművészete megőrzésében ő biztosan megtett mindent, amit csak egy ember
megtehetett élete során.
Isten tartsa meg nekünk, amíg lehet !
üdv
Czellecz Zoltán