[Csaladtortenet 2] Kor

A.M. schlosslovo at gmail.com
2018. Feb. 7., Sze, 10:43:08 CET

Kedves Dani,

nálam 102 év volt a csúcs 1764-ben, noha biztosan annyi is volt, mert
megtaláltam az 1662-es születési anyakönyvet is. :) Általában vigyázni
kell, főleg kerek vagy 5-re végződő számok esetében. Néha csak pár év
eltérés van, máskor akár évtizedek is. (Találtam olyan 80 éves elhunytat,
aki csak 60 volt, illetve olyan 28 éves férfit házasságiban, aki csak 19
volt)

Ádám