[Csaladtortenet 2] Kor

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2018. Feb. 7., Sze, 11:28:37 CET

Véleményem szerint nem tudták, hogy pontosan hány éves az illető. Csak
mondhatták biztos van ennyi vagy annyi, és beírtak egy kort. A lényeg, hogy
nagyon öreg volt, akkoriban.
Egy halotti bejegyzésben 1786-ban találtam hogy meghalt 100 éves korában az
illető. Később megtaláltam a második házasságának a bejegyzését 1777-ben.
Itt 76 évesnek van írva. Valószínűleg ez a pontosabb. 9 év alatt 15 évet
öregedett az anyakönyvi bejegyzések szerint. Biztos, hogy ugyanarról a
személyről van szó. Nem volt kettő belőlük.
Üdv: Ili