[Csaladtortenet 2] 108 éves filmfelvétel került elő 1848 egyik legfontosabb személyéről

Ákos Polgár 1.polgak at gmail.com
2018. Feb. 7., Sze, 20:30:02 CET

Kedves Érdeklődők !
Görgeyről mindenképp érdemes elolvasni Kéri Edit könyvét. Régebbi
állítások, gyanúk lettek igazolva levéltári kutatásai alapján, akadt olyan
irat is, melyet ő tanulmányozott először. Kéri E. arra a következtetésre
jutott, kézírásmód és stílus elemzés, embertani jellegű összehasonlítás és
korabeli dokumentumok alapján, hogy a valódi Görgey Artúr fiatal korában
meghalt, helyét az ismert "Görgey" vette át. http://konyvtar.hu/konyv/15122
https://antikva.hu/magyar-tortenelem/c54c100ab5a8c6db7342fde55b2b0751
Üdv.: Ákos