[Csaladtortenet 2] Kor

Babcsányi István babciani at gmail.com
2018. Feb. 7., Sze, 20:53:18 CET

Kedves Teréz!

Nem mondom, hogy lehetetlen, de én erős kritikával kezelném ezt a 108 évet.
Ha dokumentumokkal igazolható, előkelő helye lenne a valaha élt legidősebb
magyarok/magyarországiak listáján.
Ha az ő születése nincs is meg, a gyerekeinek születési ideje és a
házasságkötése időpontja (és hogy akkor hány évesnek írják, ha írják) jó
támpontot adna pontosabban megbecsülni a valós életkorát.
Izgalmas lenne minél több adatot találni róla, többet nem sikerült,
elakadtál vele? Feltételezem, Würzburgban 1721-ben már anyakönyveztek.
Mit értesz azon, hogy korban összeillenek? A korabeli házasodási szokások
szerint teljesen összeillő párt alkotott egy 30-40 éves, már biztos
egzisztenciát teremtett férfi egy 16 éves hajadonnal...

Üdv

B.I.