[Csaladtortenet 2] 108 éves filmfelvétel került elő 1848 egyik legfontosabb személyéről

Lévay Béla levaybela2 at gmail.com
2018. Feb. 8., Cs, 11:56:14 CET

Kedves Érdeklődők!

Neves történészünk, a néhai Kosáry Domokos könyvét ajánlom a figyelmetekbe:
Kosáry Domokos: A Görgey-kérdés története I-II. k. Ozirosz-Századvég Bp.,
1994

Mivel nehezen beszerezhető, olvassátok el legalább a műről írt recenziót:
Zakar, Péter; Kosáry, Domokos: Egy koholt vád nyomában : Kosáry Domokos: A
Görgey-kérdés története I-II. k. Bp., 1994. Belvedere Meridionale, (7) 1-2.
pp. 55-59. (1995)
az alábbi linken:
http://acta.bibl.u-szeged.hu/4418/

Kosáry minden részletre kiterjedő kutatásai alapján egyértelműen kiderül,
hogy Görgei Artúr civilként elismert vegyész, katonaként kiváló hadvezér és
lánglelkű hazafi volt.
Szomorú, hogy 200 éves születésnapját nem ünnepeltük meg kellő
ünnepélyességgel.

Lévay Béla
2457 Adony, Vetus Salina u. 17.
levaybela2 at gmail.com