[Csaladtortenet 2] 108 éves filmfelvétel került elő 1848 egyik legfontosabb személyéről

Temesvári Jenő jeno.temesvari at chello.hu
2018. Feb. 8., Cs, 20:48:27 CET

Hát te meg ki vagy kedves DistriBútor Kft? Firmád szerint fürdőszoba
berendezésben, vagy e helyütt szerecsenmosdatásban utazol? Netán érdemben is
hozzá tudsz szólni a kérdéshez?
Amúgy a polémiát tanult barátunk, Polgár Ákos indította el, aki családfa
szempontból javasolta megkérdőjelezni Görgei tábornok személyét egy
"autentikus" szerző rémálma alapján...

Gondolom a T. MACSE tagság többségét úgysem érdekli egy ilyen jelentéktelen
család története, mint a Görgeyeké... tehát akár be is fejeződhet ez a
polémia, amely már 1848 óta megosztó, és máig indulatokat gerjeszt...

A Görgei-Kossuth ellentét kapcsán már többen megkerestek privátban, pro és
kontra véleményekkel, állok elébe, de tisztelettel kérem, csak azok írjanak,
formáljanak véleményt, akik ezt nem zsigerből, hanem felkészülten, komoly
szakirodalommal felvértezve teszik...

Szép estét, szép hetet és sikeres kutatást kívánva, Üdvözlettel: Jenő