[Csaladtortenet 2] segítség kérés születési anyakönyv kiolvasásában

Babcsányi István babciani at gmail.com
2018. Feb. 9., P, 14:28:55 CET

Zasztó Praedium = Zasztó puszta

-----Original Message-----
From: Szebelédi Gábor [mailto:szebi.gabor at gmail.com]
Sent: Friday, February 09, 2018 12:56 PM
To: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Subject: [Csaladtortenet 2] segítség kérés születési anyakönyv kiolvasásában

Kedves kutató társak!

Egy kis segítséget szeretnék kérni tapasztaltabb társainktól. A dédapám
Szebelédi István születési anyakönyvét nagy nehezen megtaláltam Foktőn. Az,
hogy egyik helyen egy l -el írják, a másikon meg kettővel, rendben, de, hogy
a születési anyakönyvben Szeberlédinek írják álmomban nem gondoltam volna. A
segítséget a lakóhelyhez beírt szöveg kiolvasásához kérném, nekem nem megy.

Köszönettel venném a tippeket!

Üdvözlettel: Szebelédi Gábor