[Csaladtortenet 2] Péterffy

Brigitta Péterfy peterfy.brigitta at gmail.com
2018. Feb. 10., Szo, 09:53:09 CET

Kedves Kutatók!

Engedjétek meg, hogy megosszak egy örömhírt veletek, mégpedig hogy egy
távoli rokontól kaptam képeket a Péterffy családról. Aki segített nekem a
kutatásban, az tudja, hogy uradalmi kertész üknagyapám és családja
adatainak kigyűjtése több évembe telt, és még így sem teljes (talán soha
nem is lesz az). A mellékelt kép állítólag a szarvasi Pepikertben készült,
a képen Kiss Berta és Péterffy Lajos, valamint a gyerekek szerepelnek,
hátul a pad mögött áll nagyapám, László. A kép 1918 előtti. Plusz öröm,
hogy az ükszülők házassági fényképe is megvan, ami 1896-os. Házasságukat
mindeddig nem sikerült megtalálnom, így Bertáról egyelőre semmit nem tudok
(sem a születésije, sem a halottija nincs meg információk hiányában), de a
kép hátulján szereplő adatokkal talán ez is megoldódik. Ennek kiolvasásához
szeretnék segítséget kérni. A dátumot sikerült kibetűznöm, de a hely nevét
nem, ha egyáltalán az az első szó a települést jelöli. A tippjeimet nem
írom le, hogy ne befolyásoljam a kiolvasás eredményét.
Előre is köszönöm!

Brigi