[Csaladtortenet 2] [Admin] csakúgy, 108, offtopic, moderálás

DistriBútor Kft. distributor.kft at chello.hu
2018. Feb. 10., Szo, 10:32:30 CET

Úgy legyen!

Knopp János

-----Original Message-----
From: Péchy Gáspár [mailto:gazsi at pechy-de-pechujfalu.hu]
Sent: Saturday, February 10, 2018 9:31 AM
To: csaladtortenet at levlista.theka.hu
Subject: [Csaladtortenet 2] [Admin] csakúgy, 108, offtopic, moderálás

Kedves Ákos, Listatagok!

Aki felíratkozik e levlistára - *a családtörténet listára* -, bele kell,
hogy ütközzön az alábbi szövegbe:

"Politikai vagy egyéb offtopic, vitagerjesztő írások szerzői moderálás alá
esnek. A moderálás alá vont tagok levelei a továbbiakban csak
adminisztrátori engedély után (tehát akár több órás, rossz esetben napos
késéssel) jelenhetnek meg a listán, vagy visszautasításra kerülnek. A
moderálás - csakúgy mint a dedóban - független a "ki kezdte" kérdéstől."

Vagyok olyan kedves, hogy e szankciót - extrém sértő esetet kivéve - csak
előzetes figyelmeztetés után alkalmazom. De alkalmazom.

Egyéb témákra, történelmi, politikai, egyéb vitákra rendelkezésre áll a
levlista fóruma.

Üdvözlettel,
Péchy Gáspár alias Gazsi