[Csaladtortenet 2] steven totosy Re: [MACSE: 17101]

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2018. Feb. 11., V, 00:30:24 CET

Egyetértek!

Üdv:  Hédi

________________________________
From: macse at googlegroups.com <macse at googlegroups.com> on behalf of Dr. Lovaszy Csaba <lovaszycsaba at t-online.hu>
Sent: February 10, 2018 5:18 AM
To: 'Totosy de Zepetnek, Steven'; macse at googlegroups.com
Cc: '"Dr.Wágner Jánosné"'
Subject: RE: steven totosy Re: [MACSE: 17101]

Egyetértek, bár sok idő
P. Györgyi

-----Original Message-----
From: macse at googlegroups.com [mailto:macse at googlegroups.com] On Behalf Of Totosy de Zepetnek, Steven
Sent: Friday, February 9, 2018 11:19 PM
To: macse at googlegroups.com
Cc: "Dr.Wágner Jánosné" <wagnerne1 at gmail.com>
Subject: steven totosy Re: [MACSE: 17098]

udvozlettel! en nem ertek egeszen eggyet az uggyel, mert ugyan sok "nekem" nem erdekes anyag jon be a listan, erdekes olvasni, hogy mi foglalkoztatja macse tagokat es sokszor olvasok olyan kerdeseket&valaszokat melyek ha nem is tartoznak arra ami az "en" kutatasi korombe tartozik megis hasznosak nekem: persze ertem a "toroles" kellemetlenseget, de ez nekem (to me&myself) nem  gy

ciao to all, steven

totosy de zepetnek, steven phd professor (retired) <http://docs.lib.purdue.edu/clcweblibrary/totosycv>
781-729-1680 <totosysteven at mac.com>
8 sunset road winchester massachusetts 01890 usa member, european academy of sciences and arts <http://www.euro-acad.eu>

A lista c me: macse at googlegroups.com
A lista honlapja: http://groups.google.com/group/macse?hl=hu

A Magyar Családtörténet-kutató Egyesületet (MACSE) levelezőlistája

A lista szigorúan csak az Egyesületünk életével kapcsolatos leveleket fogad. Például a tagsággal, a honlappal, az adatbázisainkkal és más projektjeinkkel, a MACSE vacsorákkal, a rendezvényeinkkel, stb. kapcsolatos leveleket várunk a listára. Szigorúan tilos a listára politikai, világnézeti, vallási vagy más az Egyesületünk életével nem szoros kapcsolatban levő témákkal foglalkozó leveleket küldeni.
A lista címe: macse at googlegroups.com
A lista honlapja: http://groups.google.com/group/macse?hl=hu