[Csaladtortenet 2] Wessely család

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2018. Feb. 13., K, 08:43:55 CET

Kedves ListatársakI

Ennél a családnál teljesen elakadtam. Egy gyászjelentésről a következőket tudom:

A halott, apa Wessely Ferenc † Kecskeméten, 1878. máj. 17-én 75 évesen. Tehát 1803-ban született.  Felmenőit nem találom.

Gyászolják:

Felesége Kellner Mária, Őróla sem találtam semmit

Gyerekeik: Anna a mormonnok szerint 1834-ben született Móron. A gyászjelentésen nem szerepel, hamarabb meghalhatott

Ezután a keresztelések a megtaláltaknál Kecskeméten voltak:  Franciska (Resch Mártonné) 1838, Ő a „közvetlen” rokon. Erzsébet 1847  Kecskemét , a gyászjelentésen nem szerepel. Krisztina 1857 Kecskemét, gyászjelentésen is van

Gyászjelentésen szerepelnek még, akiknek kereszteléséről semmit sem találtam: Ferenc cs. kir. tüzérfőhadnagy, Rozina férjezett Tájcsik Gergelyné, Mária férjezett Tájcsik Mátyásné, József vasúti tisztviselő, János cs. kir. hidász főhadnagy

Az már előfordult, hogy egy családban 1-1 személy nem található, de itt 5 születése hiányzik. A nevet találtam Vesseli, Veszely, Veseli formában is. Az első gyerek Móri születésén kívül minden fellelhető adat Kecskeméthez kötődne.

Tud valaki segíteni, ötletet adni? Üdvözlettel: Lengyelné Éva