[Csaladtortenet 2] Kérés

Bércesi Pál brhlik at t-online.hu
2018. Feb. 13., K, 11:14:02 CET

Tisztelettel.

Rochovcéről származó Palicska Péter  , édesanyám valahányadik ősapja
rokonságát keresem . Ochtina anyakönvi kivionatában sok Palicska  található.
PL. Palicska Petri , leánya Katalin , György és János , ők még itt születtek
, Szarvasra költöztek 17 41 után. Az FS- el próbáltam dolgozni , de az
összesítésnél hibákat ír ki. PL: ismeretlen adat struktúra és 0002  hibakód.
Mit csinálok rosszúl ? Az FS olvasd el szerint próbálkozom.

Ki tudna segíteni ?  , esetleg egy leírással , hol hibázok. AZ FS a
letölthető legújabb verzió 3- ast használom ! Mozgásban korlátozott vagyok ,
mennék én az FS oktatásra , de sajnos ez már nem megy. Bármilyen segítséget
szívesen fogadok , várok

Tisztelettel

Bércesi Brhlik Pál  A szarvasi