[Csaladtortenet 2] FS-TOOLS - 2.0.0

Dr. Hatvany Béla Csaba csaba at hatvany.de
2018. Feb. 13., K, 11:35:10 CET

Kedves Listatársak!

A FamilySearch portál nagyobb módosításokat vezetett be az fs-Excel
állományokba, ezért kénytelen voltam az FS-TOOLS programot ennek megfelelően
módosítani.

Az új verziót (2.0.0) a megszokott helyről lehet letölteni:

https://www.dropbox.com/s/a99q66k4f9zq9ei/FS-TOOLS.zip?dl=0

Aki rendelkezik egy régebbi verzióval, annak csak az FS-TOOLS.zip és a
FS-TOOLS_Fontos_tudnivalók.pdf állományokkal kell a  program mappájában a
meglévőket felülírni.

A 2.0.0 verzió az említett módosításokon kívül még két újdonságot tartalmaz:

1) a Bejelentkezés eszköznél beépítettem a "Programverzió ellenőrzése"
gombot, amivel az aktuális verziót ellenőrizhetjük és adott esetben az új
verziót letölthetjük.

2) a Találatok összegyűjtése eszköznél most megadhatjuk, hogy a feldolgozást
képek letöltésével vagy képek letöltése nélkül kívánjuk végrehajtani.

További sikeres kutatást!

Csaba