[Csaladtortenet 2] hadtörténet

Pasa István pasapista at gmail.com
2018. Feb. 14., Sze, 13:08:02 CET

Én egyszer ezt kaptam, az emailcím működött, de nagyon sok idő volt mire
megküldték, hogy nem találtak semmit, de hátha:

"Az Osztrák–Magyar Monarchia I. világháborús veszteségi nyilvántartása
(hősi halál, nyomtalan eltűnés, hadifogság, sebesülés, betegség) a bécsi
Hadilevéltárban hozzáférhető. Igaz, a gyűjtemény korántsem teljes körű,
ezért a sikeres kutatás sem bizonyos. Mindenesetre javasoljuk, kérésével
forduljon közvetlenül ottani kirendeltségünkhöz. Reméljük, a kutatás
sikerrel jár. Elérhetőség: Hadtörténeti Intézet és Múzeum Bécsi
Kirendeltsége, e-mail: ukadelwien at gmail.com" <ukadelwien at gmail.com>

2018. február 14. 12:57 Szabolcs Attila Makra írta, <