[Csaladtortenet 2] hadtörténet

László Kurdi agrippa.mv at gmail.com
2018. Feb. 14., Sze, 13:45:35 CET

Kedves Szabolcs!
Dédnagyapám I. Világháborús szolgálata irant töltöttem ki az alábbi linken
található adatlapot:

http://m.militaria.hu/adatb/leveltariuj/content/katonaosok_kutatasahoz_szukseges_adatok/

Körülbelül egy hét alatt kaptam választ hogy a kért információkkal
kapcsolatban keressem  az Intezet bécsi kirendeltségét nyugodtan magyarul
e-mailben.(ukadelwien at gmail.com)
Gyorsan,egy héten belül válaszoltak,küldték az adatokat,szkennelt
okmanyokat.szolgálatról,hadifogságról stb.
Teljesen pozitív,gyors hozzáállás volt.Remélem tudtam segíteni.

Üdv,
Kurdi László

2018. febr. 14. 13:17 ezt írta ("ODORMUTE - Eb-őrző Kft" <
hudraotto at gmail.com>):