[Csaladtortenet 2] (nincs tárgy)

Judit Kando kandojudit at gmail.com
2018. Feb. 14., Sze, 18:08:18 CET

Kedves Gyuri!

Több Bata, Batta, Battha család van, akik között a rokonságot nehéz
megállapítani.
Most könyvet írunk a vattai és szentmártonkátai Batta / Batha / Battha
családról. A név többször változott,pedig egy családról van szó.
A család Vattáról származik, de a török-tatár dúlás alatt szétszórodott.
Általában aki tudja, hogy ősei milyen előnévvel, vagy honnan származik,
rokonnak kell tekinteni.

üdv.Judit