[Csaladtortenet 2] Vigyázó család + olvasási segítség

Berci Tóth toberci at gmail.com
2018. Feb. 16., P, 10:31:36 CET

Kedves Listatársak!

Segítségeteket szeretném kérni egy kis latin, illetve kiolvasás
értelmezésében!

A Vigyázó családból származó rokonaim után kutatgatok, és megtaláltam
Vigyázó Gergely halálát Pápán 1699 nov 29.-én az anyakönyv jobb oldalán
található, alulról a 7. bejegyzés, elég nehezen olvasható ehhez kérnék egy
kis segítséget.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-M74D-D?i=229&cat=303495

Másrészt, ki kutatja még a családot?

Harmadrészt, egy másik Vigyázó rokon halálában is kérnék szintén olvasási
és fordítási segítségrt. Ő Újváry Ferenc aki 1708-ban halt meg szintén
Pápán. Nem tudom meddig tart a bejegyzése.
Az ő halálát csatolom.

Köszönöm!

Üdv. Tóth Berci