[Csaladtortenet 2] megtaláltam(?) - Apor László

Szabolcs Attila Makra makra.szabolcs at gmail.com
2018. Feb. 16., P, 19:43:48 CET

Tisztelt Listatag!

Úgy tűnik megtaláltam, akit korábban kerestem :)
Sajnos nem az, akiről adatokat kaptam :( (Nagyon köszönöm mindenkinek a
küldötteket.)

Apor László
Bodola (Háromszék vm.) 1909. VII. 28. -
állatorvos

itt találtam rá:
https://opac-nevter.pim.hu/record/-/record/display/manifestation/PIM98584/14a4637a-eac0-4a05-aa69-6c06409845d4/solr/24/24/15/73/authorOrder/asc

Viszont hiába kerestem az Adatforrásnál feltüntetett dokumentumot, nem
találom sehol a neten.
Gulyás Pál: Magyar írók élete és munkái. Bp., Magyar Könyvtárosok és
Levéltárosok Egyesülete, 1939-2002. 7. kötettől sajtó alá rend. Viczián
János. 19 db.

Esetleg valakinek nincs meg, nem tudná megnézni nekem, hogy van-e több info
az emberemről?

Nagyon szépen köszönöm, üdv: Szabolcs