[Csaladtortenet 2] Listatagság vissaállitása Mi Okbol Letiltva?

luttring at sydney.net luttring at sydney.net
2018. Feb. 17., Szo, 02:24:06 CET

Kedves Tisztelt  Levlista,    Listatagságom vissaállitása

Listatagságom Miért lett megszuntetve?  Soha nem kezdeményeztem.
'Exessive bounces'  "Utolso visszapattanás  dátumja"   mit jelentenek? .

Koevetve utasitasokjaitokat, Probáltam "visszaállitani"   listatagságom ,
de   ez uzenetet  jelent meg:   "Hibás megerositési azonosito , Invalid
confirmátion string".
 Mit mulasztottam? Mit tettem, mit nem tettem?   Segitsetek gyorsan
vissza ebbe a gyonnyoru Istenke áldása exclusive clubba.
   Elnézést fájdalmasan naiv kérdésekért,  Szives Udvozlet Judith Korodi
T/sms: + 61 418255 809