[Csaladtortenet 2] kiolvasás

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2018. Feb. 17., Szo, 23:24:51 CET

Kedves Dani!
Nem tudom, miben vagy bizonytalan, én ennyit tudam kebogarászni:
Házassági:
Vőlegény: Fazakas Joann (gondolom János), szülei Fazakas Lajos és Marton
Anna
Menyasszony: Csizmadia Mária, szülei Csizmadia Alesandro (gondolom Sándor)
és Vámos Mária
Mindketten Jobbágyfalváról. A megjegyzést nem tudom kiolvasni.

Születési:
1091.08.20.-án Jobbágyvalván megszületett Mária nevű gyermeke fent nevezett
házaspárnak (kicsit másképp írva a nevük Joan=Joann, Csizmadia=Cizmadia).
Itt az is szerepel, hogy az apa római katolikus, az anya görög katolikus.

Remélem, nem tévedtem nagyot.
Üdv,
Anna