[Csaladtortenet 2] Pecső-falva

György Ujj ujjgyuri at gmail.com
2018. Feb. 18., V, 20:24:07 CET

Kedves Dani!

Ilyenkor érdemes korabeli térképeket nézegetni, pl, a Hungaricanán illetve
az annak részét képző Mapire oldalon az Első Katonai Felmérés abból az
időszakból van.
Ebből kiderül, hogy Csepanfalva ott volt közvetlen Márkusfalva mellett,
csak ma már nem létezik, illetve valószínűleg beolvad Márkusfalvába.
Remélem átmegy a képkivágás, de ha nem, akkor is csak annyi a dolgod, hogy
elmész a mapire.eu oldalra és az Első Katonai Felmérésnél rákeresel
Márkusfalvára.

Üdvözlettel
Ujj György

2018. február 18. 20:04 dr. Csuti Elemér Gábor írta, <