[Csaladtortenet 2] Szentendrei görögkeleti (szerb) anyakönyvek

Peppi peppi004 at gmail.com
2018. Feb. 19., H, 12:56:10 CET

2012-ben itt segítettek nekem keresgélni 1853-1888 közötti anyakönyvekben -
nagyon előzékenyen még a cirill betűs szövegek kiolvasásában,
"dekódolásában" és fordításában is:

Budai Szerb Ortodox Egyházmegye Levéltára

H-2000 Szentendre
Pátriárka utca 5.

Az e-mail címüket most nem találom, de a honlapjukon biztos megvan.

Csontos Péter