[Csaladtortenet 2] segítségkérés Nógrád megyében

György Batu batugy at gmail.com
2018. Feb. 20., K, 10:11:55 CET

Kedves Kutatótársaim!

Segítségeteket kérném egy kutatásomat továbbvivő kapocs hitelt érdemlő
megtalálásában.

Keresem Nógrád-megyében, Szügy településen élt/elhunyt Patterman Emília
halotti bejegyzését 1909 - max. 1950 között.

Írtam a megyei levéltárnak - finoman "lepattintott" a levéltáros. Írtam a
Váci EM. Levéltárnak, onnan válasz sem jött.

FS en nincs meg ez az időszak, így tanácstalan vagyok.

Bármilyen apró ötletért, tanácsért hálás lennék.

Üdvözlettel:

Batu György Sándor