[Csaladtortenet 2] segítségkérés Nógrád megyében

Kenyeres Györgyi gyorgyi.kenyeres at freemail.hu
2018. Feb. 20., K, 14:42:32 CET

Kedves György,
próbáld a FamilySearc-on Balassagyarmat bejegyzéseiben keresni. Az imént megnéztem a Váci Egyházi Levéltár adatbázisában a Szügy-nél található anyakönyvi oldalakat. Majdnem minden bejegyzésnél lakcímként Balassagyarmat szerepel. Ezt furcsállottam, ezért megnéztem FamilySearc-on Balassagyarmat 1920 halotti bejegyzéseit. Aki szerepelt az egyháziban Szügy-ben, azt mind megtaláltam a Gyarmati államiban.

Üdv.
Györgyi