[Csaladtortenet 2] Márkusfalva és környéke

Dániel Daróczi dani.daroczi at gmail.com
2018. Feb. 20., K, 21:14:48 CET

Kedves Éva
Ha megtalálom szólok viszont ez a Czvengros név ismerős szerintem már
belefutottam a keresés során...

Üdv Dani

2018. febr. 20. 21:04 ezt írta ("Éva Radóczy" <radoczy.eva at gmail.com>):

Kedves Dani!

látom, hogy ezen a környéken keresgélsz. nekem is vezetnek ide szálak,
hátha rábukkansz a szépszüleim nyomára.
*Radóczy Valentinus és Czvengros Elizabeth *házasságiját keresem. 1816-1820
között kellene lennie. Erzsébet 1802-ben született Ólublón, általam ismert
első gyerekük 1820-ban Borsodnádasdban.
 Ólublón nem találtam a házasságot, Nádasdban sem.
Hátha valamelyik településen találsz valami adatot róluk!
Erzsébet születésén kívül semmi egyéb adatot nem találtam erről a párról (a
többi gyerekük Füzérradványban született).
valahogy nincs nyomuk és csak toporgok.
előre is köszönöm!
Radóczy Éva