[Csaladtortenet 2] Márkusfalva és környéke

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2018. Feb. 20., K, 22:24:29 CET

Hátha azt tudnám, kiugranék a börömből! :) évek óta keresem kisebb
megszakításokkal..Valentin a kulcsember, nem jutok előbbre "miatta" -
illetve hátra! sajnos csak az Elisabeth születését találtam eddig meg. ha a
házasságra rábukkannék, talán meglenne Valentin születési helye

Itt MÁrkusfalván van a Czvengros-ok fészke, ezért lehet ismerős a név
köszi hogy figyeled a neveimet!
4üdv Éva