[Csaladtortenet 2] Márkusfalva és környéke

Éva Radóczy radoczy.eva at gmail.com
2018. Feb. 21., Sze, 21:18:08 CET

Kedves Dani és Péter!

köszönöm a keresést és a további ötleteket! Korábban már néztem az
összeírásokat, de persze Ólublót nem, mert az nemrégóta került csak a
képbe. a temetői nyilvántartást is ismerem, lehet hogy itt is bővült azóta
az adatállomány, újra rákeresek.
Kassai anyakönyveket már néztem, azon a környéken valóban sok a Radóczy, de
kapcsolódást nem fedeztem fel az én családommal, pedig Füzérradványból a
dédapám Kassa mellé, Barczára költözött. Nagyapám ott született. a
F.radvány előtti időket fedi egyelőre homály !
üdv Éva