[Csaladtortenet 2] Gyászjelentés Milyen Adatokat Tartalmazhat?

luttring at sydney.net luttring at sydney.net
2018. Feb. 22., Cs, 07:55:38 CET

Kedves   Levtársak, Mennyi adatokat  tartalmazhat egy Gyászjelentés?
Kaptam néhány éve  csorvási lakostol  Korodi Mária Gyászjelentéset,
"Talán rokon lehet" megjegyzéssel.  2009 Dec-ben hunyt el 103 évesen.
 A temetés Bud 1115  Bartok Béla 149  uti urnatemeto ben  tortént 2010 Jan
22-én.

Hogyan lehet megtudni további adatokat Korodi Máriárol:  szuletési hely,
budapesti lakcimje a halál idejében, szulok nevei, Ki temettette el.

Korodi Maria szul.akv bejegyzést  meg is találtam ,(sz1907Apr17,  szulok:
Korodi Daniel/Tovisháti Mária ) .     'Diadalom'  tul korai volt;   csak
honapokkal késobb vettem észre  megjegyzést  a sz.akv ben  hogy  ez a
Korodi Maria  meghalt  1913-ban,   tehát a 103 éves K  Maria  nem azonos.

 Tovább kerestem  csorvási akv-ben 1913-as haláleseteket , Korodi Maria
nem szerepel.
Hogy tovább bonyolitsam,  végignéztem ujbol a Korodi/Tovisháti pár ( akik
határozottan rokonok)  gyermekjeit,   Korodi Jozsef sz 1908szept25, furcsa
megjegyzés:  kétszeres halotti bejegyzés: 1913 és 1939 okt 20.
 Lehet hogy a 1913as  bejegyzés teljesen téves ?    Ki lehet  a 103 eves
Korodi Maria?

Hova mehetek tovább??  Telephone erdeklodes teljes sikertelenvolt,  majd
egy pesti ismeros bácsika ellátogatott Bartok Bela uti  temetobe,
udvariasan megmutatták Korodi Maria urnáját, de semmi más informáciot nem
tudhatott meg.
Minden utmutatásért hálásan thank you . Korodi Judith

--------- következ? rész ---------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: Gyaszjelentes Korodi Maria 103 eves.jpg
Type: image/jpeg
Size: 269970 bytes
Desc: nem elérhet?