[Csaladtortenet 2] kiolvasás:Andrea-Andreas?

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2018. Feb. 22., Cs, 21:24:07 CET

Kedves Péter!

Szerintem egyértelműen fiú. Mivel:

Ugyanezen az oldalon, egy sorral lejjebb:
11.-én   született: Anna Mária   szülei:  Andrea Spiczer et Agnete conjux

Az ötödik sorban:
14.-én   született:   Michael   szülei:   Andrea Mezei et Anna ejus conjuge

Alulról a harmadik sorban:
december 9.-én   született: Andrea   szülei: Andrea Farkas et Catharina ejus conj

Három apa keresztneve Andrea. Szerintem közülük egy sem volt lány. Ebből az egy oldalból én nagy biztonsággal feltételezem, hogy a keresztelő lelkész így anyakönyvezte a magyarul Andrásnak nevezett fiúkat. Ha a következtetésben továbbra is bizonytalan vagy, keressél ugyanebben az időben a keresztelési anyakönyvben Andrea nevű anyákat és az esketési anyakönyvben Andrea nevű menyasszonyokat. Ha nem találsz, vedd a kérdéses újszülöttet is fiúnak!

Üdvözlettel    Márki László

---