[Csaladtortenet 2] Márki

Babcsányi István babciani at gmail.com
2018. Feb. 23., P, 12:22:28 CET

Kedves László!

Köszönöm az infót, sajnos nincs egyezés, de nagyon érdekes számomra amit
írtál, görög katolikus Márki családba még nem futottam bele.

Valóban, ha kicsit utánanéz az ember, kiderül hogy rengeteg ilyen nevű van,
főleg Karcag környékén.

Az én felmenőim Kecskemétről származtak át Sarkadra. Ott eddig két Márki
családról tudtam, akiknek semmi közük egymáshoz: az egyik református, a
török idők óta ott élő kurialista kisnemes család, a másik az enyémek, ők
katolikusok. Eszerint még a Te felmenőidnek is született ott gyereke, ez már
három. Csak Sarkadon, ami nem is egy tipikus Márki "fészek".J

Üdv

B.I.