[Csaladtortenet 2] Fw: 15 millió oldal - 15.000 Ft

Beszeda László beszeda.csalad at freemail.hu
2018. Feb. 24., Szo, 22:34:16 CET

Többen írtak itt és a Facebookon is, én annyit tudok mondani, hogy a Levéltári séta program miatt holnap beszélnem kell Biszak Bogátával, így lehetőségem lesz rákérdezni arra, hogy remélhetnek-e a MACSE tagoka 15 ezernél kedvezőbb ajánlatot. Ha nem, akkor én is azt tanácsolom, hogy mindenki használja ki a jelenlegi ajánlatot ! Beszeda Laci