[Csaladtortenet 2] Genealogy index

Resmann Ágnes aresmann at freemail.hu
2018. Feb. 26., H, 19:02:46 CET

Kedves levelezőtársak!

Lehet, hogy már volt róla szó, csak én átsiklottam rajta, de nem tudom megnyitni a Miroslav Marek régi jó Genealogy Indexét (euweb.cz). Egy kék oldal jelenik meg, cseh nyelven. Nem értem, hogy pontosan mit lehet tenni, hogy beléphessünk, de mintha úgy látnám, hogy különböző összegű pénzt kérnek a különböző szolgáltatásokért!!?? Meg tudná valaki mondani, hogy pontosan mi a helyzet ezzel az oldallal, esetleg belépett-e már valaki erre az oldalra január vége után?

Előre is köszönöm.
Resmann Ágnes