[Csaladtortenet 2] Bőny és Császár

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2018. Jan. 2., K, 00:17:49 CET

> 1. Miért vannak Császár(i) anyakönyvei (vagy legalábbis egy része) Bőny alá indexelve FS-en (református)?
Talán azért, mert egy számjeggyel különböznek a filmszámaik? Mondjuk én nem találok ilyen indexelést; milyen időpontban kéne keresni?
Azt látom, hogy 1895-ben Császáron Czike Pál zárta le a halotti anyakönyvet, mint segédlelkész, míg Bőnyön Czike Lajos tette ugyanezt, mint lelkész (szórol-szóra ugyanazzal a szöveggel).
> ... Ami viszont érv: a banai és bőnyi Pulay családnak semmi köze Császárhoz. ...
Bana és Bőny evangélikus ágon függ össze (a banaiakat Bőnyön anyakönyvezték, ezért hiányzik egy nagy cikkely anyai ágamon), de azt nem tudom, hogy Császár hogyan keveredik bele.