[Csaladtortenet 2] törvénytelen gyermek

Tunde Huszar tuuundiii at gmail.com
2018. Jan. 10., Sze, 19:51:20 CET

En azt lattam hogy bar a vezeteknevet nem vehettek fel,  de a keresztnevet senki nem tilthatta el toluk. Ritka nev eseten ez eleg konnyen kovetheto volt.

A masik szamomra legszebb pelda, mar nem tudom hol lattam (nehany ezer ak atlapozasa van a fejemben az elmult par honapban) ahol lerajzoltak az apa fejet, es nem csak egyhez, hanem az osszes lanyanyahoz. Nem viccelek, ha megtalalom oket ujra, idelinkelem. A pap nevet nem irhatott igy megoldotta egy korabeli fotofittel. Szerintem zsenialis.
Tunde