[Csaladtortenet 2] BÓDI JÁNOS

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at yahoo.com
2018. Jan. 11., Cs, 15:00:02 CET

Nekem az ugrott ki, hogy nyugdíjas korúak ritkán házasodtak. Biztos, hogy a születési évében nincs valami elírás vagy félreolvasás?

Juli/\ /\>*.*<

    On Thursday, January 11, 2018, 8:52:07 AM EST, Richárd Inzsöl <inzsoel at gmail.com> wrote:

 Kedves Listatagok!
Hosszú-hosszú évek után adok hírt magamról, és "természetesen" rögtön
segítséget szeretnék kérni...
Kaptam egy felkérést, és sehogy se tudok elindulni a kutatásban...
Bizonyos BÓDI JÁNOS keresztelési anyakönyvi bejegyzését keresem, aki a
polgári házassági anyakönyvi bejegyzése (Litér, 1954. október 30.) KELEMÉR
községben (Gömör vm.) született, 1887. május 20-án...
A keleméri római katolikusok abban az időben RAGÁLY plébániájához
tartoztak, de a ragályi anyakönyvben nem szerepel Bódi János keresztelése...
A reformátusok a poszoba (=gömörszőlős) - keleméri gyülekezethez tartoztak,
de az ő anyakönyvükben sem szerepel...
Megnéztem a szomszédos vagy közeli római katolikus anyakönyveket:
Sajópüspöki, Szentsimon, Putnok, Naprágy, Sajókeszi..., de ezekben sem
találtam
Felmerült még, hogy esetleg görögkatolikus szertartás szerint keresztelték,
de MÚCSONY anyakönyvében, ahová akkoriban a keleméri görögkatolikusok
tartoztak, szintén nem találtam...
Egyszerűen tanácstalan vagyok...
Szeretettel kérek mindenkit, bármi jó tanács, segítség hasznos lehet, ha
kaphatnék...

Magamról: mintegy másfél éve hivatalos megbízatás szerint is dolgozom a
Szombathelyi Egyházmegyei Levéltárban, és az anyakönyvi másolatok hozzám
tartoznak, így szívesen segítek egy-egy adat felkutatásában a történelmi
Szombathelyi egyházmegye területéről (1826-1922 között)..., vagy egyéb vasi
és zalai anyakönyvi kérdésben...
Várom segítségeteket!
Üdvözlettel:
Inzsöl Richárd atya